Tema: Re: kaip pasirinkti ÐS (gruntas)
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-18 17:07:17
mersas yra CTC :))))
http://www.ctc-heating.com/enertech/p203/files/EcoHeatV3.pdf

O siaip realiai tai ne tik nuo SS priklauso kaip ten pas tave veiks, jei
paims koks nemoksa ir belekaip suinstaliuos silumos siurbli, tai ir
geriausias blogai veiks, arba atvirksciai (nors cia maziau sansu kad SH
veiks gerai.... :) )
O siaip pas mumi newsu lankytojam spec. kainos

www.ardega.lt

--
MaRiUs

Kaunas