Tema: Re: apsvietimas / ekonomiskiausios lemputes
Autorius: toots
Data: 2010-04-19 10:48:31
reikia but biski priplaukusiu, kad bendra apsvietima ir dar namuose
halogenais pasidaryt, ka sekmingai padare nezinomas skaicius tautieciu
darydami alia "euro" remontus ir pan.
Normaliausia ir patogiausia zmogui yra tolygi, issklaidyta, atitinkamo
intensyvumo sviesa. Padarykit tokia sviesa su halogenais... todel bet koks
bendras apsvietimas padarytas su halogenais turi nemalonu poveiki, lyg butum
scenoj. Kiek teko but tokiuose namuose su halogeniniu apsvietimu, iseini
pavargusiom akim, o ir seimininkai kaip paaiskeja stengiasi naudotis kuom
nors kitu, vieni pazystami pvz pasistate pora torsheru dideliu svetainej ir
daugiau jungia juos nei savo halogenus.
Tam yra liuminescensines, kompaktines liuminescensines, pagaliau ekonomines
(ne pigios is Rietavo turgaus, bet normalios).