Tema: Re: REQ: architektas Kaune
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-19 01:02:01
Pagal mano asmenine patirti, tai po tokiu netradiciniu budu
suprojektavimo - labai smarkiai pakyla namo kvadrato kaina :)
ypac su visokiais antrais aukstais issikisusiais be atramu virs pirmo ar
pan... dar ivertint dabartines metalo kainas tai ka as zinau......
geriau jau tradicine buda irengta patogiai ir graziai nei avangardas
koks 80% stiklo sienom ir belekokios saskaitos uz sildyma/saldyma ir
t.t. ar dar koks architekto saviraiskos produktas, uz kuri moka
klientas, o ne architektas :D

--
MaRiUs

Kaunas