Tema: Re: Riebalų tirpdymas kanalizacijos vamzdyje
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-04-18 01:03:23
O sueitu sitas atlaisvinti tokias vietas kur jis realiai tuoj pat pratekes ir nueis i kanalizacija? neisivaizduoju kaip jis uzsiims brudo atmirkymu bent kokiu, net ir rugstims/sarmams reikia laiko. Konkreciai yra daugiabucio sikanas, uz kurio yra 30 cm vamzdzio kuriame viskas kartais sustoja, su pompa atsistato, vanduo nubega neskubedamas is pilno unitazo, bet sakyciau pergreit kad ta chemija neprateketu, uz tu 30 cm vamzdis 4 aukstais zemyn stacias.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!