Tema: Re: OT gal zinote koki LT foruma investavimo tematika?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-16 14:52:31
Kol kas daugiau klausimeliu nera. Taip suprantu, kol isivaziuosiu
investuosiu LT, nes noriu pradet mazesnemis sumomis. Esu isklauses poros
semestru ilgumo investavimo kursa pas prof.Simuti KTU, tad pagal ta kursa
jau senokai "investuoju" netikrais piginais. Pribrendo reikalas pabandyt.
Dar toks klausimuks pabaigai. Jusu ir Toms kazkaip nebemaciau siame forume.
Jei vel iskils kokiu klausimuku kur (kaip) galeciau Jus atrasti?

"TSPO" <tspokas@gmail.com> wrote in message
> Pirmiausia išsirenki savo maklerį, pradžiai puikiai tiks tavo bankas, jei
jis SEB, Swedbank arba Ūkio. Vėliau galėsi pasieškot kur mažesni komisiniai
ar platforma patrauklesnė. Aš pats turiu Orion ir Swedbank, po pastarojo
sistemos atnaujinimo iš Orion'o pabėgau.

> Tai gi, nueisi į banką, sakysi, jog nori prekiaut akcijom ir sudarysi
sutartį. Internetinėj bankininkystėj atsiras nauja skiltis, kur galėsi tai
daryti.

> Komisiniai dažniausiai pas visus yra 4-6 lt, jei sandoris yra iki ~5k lt.,
perkant lietuviškas akcijas. Tai gi mažiau nei už 500 lt dažniausiai
neapsimoka pirkti.
> Jeigu galvosi prekiauti JAV biržoje, tuomet dėl komisinių tikriausiai
nevertės pirkti mažiau nei už $2k .