Tema: Re: Fasado tinkavimas?
Autorius: new
Data: 2010-04-16 10:38:21
svarbiausias niuansas - uzdengti palanges jai jau sumontuotos, sonus
aplijuoti lygiai, taip pat trinkeles jei sudetos.
Jei apsitasko, dazniausiai tenka perdazyt.

Dazniausiai dazo mineralini dekora kuris buna sausas maisuose(pigiausias), o
dekora esanti kibiruose(gali but mineralinis arba silikoninis) pigmentuoja.

Jei nori pigiau ir pats dazytum tada pigiau pirmas var, jei uz dazyma mokesi
pvz 5lt/kv, tada kaina labai panasi gaunasi.

Patarimas - tiesiog palyginti medziagu kainas ir laiko sanaudas.

PS. Pasakymas kad silikoninis kvepuoja man juokingas, juk polistirolas
praktiskai nepraleidzia garu, cia gal vatai labiau aktualu... Taip pat jis
kazkiek kietesnis, bet is patirties - jei smugis normalus ar astriu daiktu -
vienodai trupa, skyla.