Tema: Re: parekomenduokit glaistytojus/dazytojus
Autorius: eimaz
Data: 2010-04-15 21:58:07
kad as 15Lt/m2 daugiau nei pries 8 men sutariau. dabar 12Lt drasiai uz viska
gali tartis. sako, kad ir uz 10Lt/m2 jau galima rast, bet neaisku kaip
kokybe bus.
man patiko, kad rupintis niekuo nereikejo, visas medziagas, ir del gipso
darbu, susiveze patys.

--
www.megarent.lt
Kemperių bei mikroautobusų nuoma