Tema: Re: Patalpos vesinimas
Autorius: Barton
Data: 2010-04-15 11:42:01
Siandien buvau uzsukes. Nuo veidrodiniu iskart atkalbejo, nes sake, kad
kambary bus tamsiau ir mazai silumos sulaiko. Dave kelis pavyzdzius
parsivezt namo, tai uzdejus ant stiklo jis patamseja labai nezymiai (reikia
salia kito lango be jokios pleveles, kad matytusi nezymus skirtumas tarp
stiklu).

Siandien turetu atvaziuot uzklijuot pasirinkta plevele.