Tema: Re: "nelegalus" grezinys
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 14:42:00
zinai nepasakysiu is karto, bet budamas piktas atidziai paskaityciau kas yra registruota ir jei yra zodis ar uzuomina i giluminis grezinys, tai sakyciau susimokek :) O jei nenori moketi, tai tu jau man irodyk,kad tai pavirsinio vandens grezinys :) Na cia kaip su psd mokek, arba irodyk, kad tau nereikia moketi. O jei dar kaimyna pastukalinsi, kad pas ji giluminis sulinys, tai ir ji apmokestinsim :)
Na dar galima pasiziureti ar nera kur reglamentuota is technines / statybines / hidrologines puses kas yra giluminia ir paviriniai vandenys ir ju isgavimas.

T:)