Tema: Re: stogo siltinimo kaina
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-14 08:49:47
na kodel jau, uz tiek jau galima dirbti.
Pas save dejau vata i stoga is apacios, tai vidutinskai per nepilna diena sudedavau du pokus vatos 10 cm storio. Viena pakuote apie 6 kv.m. (vienu sluoskniu). Jei balkiai isdestyti veinodais tarpais ir nereikia lapu pjaustyti (man daugumoje teko) ir dirbi pilna diena (8 valandas) tai manau galima drasiai padaryti dvigubai tiek. Darbas nera sudetingas ir labai bjaurus, dideles kvalifikacijos nereikalaujantis, todel nematau priezasciu, kad 80-60 lt uz diena butu labai mazai.

T:)