Tema: Re: kanalizacijos atbulinis voztuvas d110
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-14 01:36:23
...ir nieks neatsake i klausima.
Kiek teko dometis tai jie statomi tik horizantalioje padetyje. Taigi gali
buti problemos su montavimo vieta.
Butinas priejimas avariniam isvalymui. Rankena - priverstiniam uzdarymui.
Tie, kur atvezami i Lietuva veikia paprastos "plunksnos" principu. Turi
dideli minusa: iplaukus kokiam "pampersui" gali neuzsidaryti.
....ir man idomu ant kiek efektyviai apsaugo nuo skysciu.

Patys efektyviausi ne su plunksna (suprask kibantis apskritas dangtelis
atsidarantis i viena puse) bet su rutuliu, kuri uzstumia spyruokle. Deja
tokiu musuose matyti neteko.