Tema: Re: Pamatu siltinimas, reikia praktiniu patarimu
Autorius: Gimp
Data: 2010-04-13 12:35:52
dariau paprasciausiu budu:

1. Atkasiau 1.2 m nes pas mane smelis, bet gal neblogai ir per visa gyli
butu;
2. Su slanga nuploviau pamatus ir leidau apdziuti;
3. Priklijavau polistorola (paprasta M20) su klijais (prie smaluoto pamato
tai klijai bituminiu pagrindu, jei prie betono - cementiniais) kad
laikytusi. Ten kur pamatas buvo be klojinio darytas (tiesiog zemeje transeja
iskasta ir pripilta betono, o apalubke tik virsutine dalis) - tvirtinau
smeigem (manau galima ir makrofleksu);
4. Dejau is isores
http://www.senukai.lt/statybos-ir-remonto-prekes/izoliacines-medziagos/hidroizoliacine-juosta-gutta-beta-20m2_5.html
iki zemes lygio;
5. Uzkasiau;
6. Apdaila daliai virs zemes lygio dare standartiskai (armavimas su sietka
ir klijais + dekoras).

Gimp