Tema: Re: Karsto vandens tiekimas Kaune daugebutyje
Autorius: trans
Data: 2010-04-13 12:15:24
as asmeniskai vienintelis name jau 10m turiu 3ia varianta, kuo labai
dziaugiuosi :) sildausi vandeni elektriniu boileriu. Kiek suprantu turi
nubalsuot 50%+1 kad pereit prie kazkokio varianto, tai 3iam variantui
nerealu nes reikalauja investiciju kiekvienam asmeniskai.

Bet man vistiek smalsu. Kaip 1am ir 2am variante bus atsiskaitoma uz
gyvatuka. Juk nesaziningi kamynai ir buna susivynioje grindini sildyma pries
skaitliukus arba ant gryztamo. 1am variante turesit skaitliukus ant karsto
vandens, bet uz gyvatuka mokesit atskirai po 80Lt :D