Tema: Re: Apie vandens siurblius
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-04-13 11:17:03
na 70 metru tai nemažai, aš čia turiu pavizduka tai ten 100m imamas iš 5m
gylio, 50mm vamzdis, debitas 1,4l/min siurblys parinktas 1,5 atm, 2,2kW. tai
tau min 0,5at daugiau reiktų norint tokį debitą turėt, o jei mažnsi vamzdžio
diametrą tai dar ir daugiau..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5023 (20100412) __________

http://www.eset.com