Tema: Re: namo sildymo sistema. slegio kritimas.
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-04-13 11:00:36
dujiniam issipletimas tik karsto vandens ruosimo sistemai, kai pasileidzia.
Psio.
Sildymo sistemai isipletimo indas reikaligas BUTINAI.
Kadangi kylant sildomo vandens temperaturai kyla ir slegis sitemoje.
Be indo pucia per voztuvus.
O dazniausiai dingsta vanduo su slegiu per nuorintojus automatinius. Ant ju beveik nesimato isoriskai, jie rasoja po nedaug.
O kai sildai tai vanduo isdziusta. Reik stebet kuris apsineses, apkalkejes yr.