Tema: Re: shildomu grindu paklotas
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-04-12 14:33:33
Jokiu budu jokio klijavimo jei yra click sistema!!!!
Siaip ant sildomu grindu 6mm laminatas tai ne kas.
Vienas dalykas truksmas vaikstant paciam, ir uzraktas po poros metu jei vaikai lakstys, issizios.
O jei 6mm tai klase 31. Tai jei dazniau naudojama patalpa, tai po metu 2 tarp lentu sudurimu bus matomos ir "siules".
Siulau iskart deti 32 klase, 8mm, tai zymiai geriau, o paklotas gali buti ir polietilenas 3mm. Pas mane jau 3 metai ir jokiu problemu. Isils vienodai sunkiai per bet kokia danga.