Tema: Re: Sklypo pirkimas
Autorius: VaidotasN <@.lt>
Data: 2010-04-13 21:41:50
On 2010.04.13 20:56, Kurmis wrote:
> dar yra kitas skaiciavimas, imamas abieju sklypu plotas ir skaiciuojamas
> uzstatomu pastatu plotas kartu. kaip tiksliai apibudinamas sis dalykas
> nepamenu. zinau kad galima ir arciau susistatyti. mano troba su kaimynu
> maziau kaip 8m. viskas tvarkoje ir be tepimu suderinta.

reiktu ziuret abieju tavo ir kaimyno detaliuosius planus. ten rasi
tokius sklypo rodiklius kaip uztatymo intesyvumas ir uzstatymo tankumas.
taip pat bus paspresta kokie turi buti atstumai nuo sklypo ribu iki
uzstatymo. ps. pacio detalaus gali ir netureti gali buti tik vienas
brezinys.

pagal STR jei abu statiniai yra I kategorijos pagal deguma (atrodo) tai
tarp ju gali buti 6 m atstumas. tobish po 3 metrus nuo sklypo ribos