Tema: Re: Neduztantys langai?
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-04-11 09:47:46
namuose nieko ir nelaikai, o gal laikai tik nesureikšmini ka turi
kaip ir kiekvienam name yra šaldytuvas, telikas
dar koks dvd
kompas,
virdulys
siurblys
kilimas,
magas,
lova
šakutes peiliai.
Pas pažystama apsilanke vagys pirmą kart išrinko kas vertingiausia, kompas,
telikas, dvd
po kiek laiko vel apsilanke, susirinko ko nebuvo išneše, (peiliai, šakutės,
virdulį, ir panašia smulkme)
kiekvienam name yra ką išnešt, vagiui tai menki pinigai, bet tau jau į dūšia
prišikta