Tema: Ar 10kW ivado uztenka siuolaikiniam namui?
Autorius: Mantas
Data: 2010-04-09 14:43:33
Sveiki,
prie to pacio turiu klausimuka ir as: ar 10kW ivado, kuris dabar yra, uzteks
siuolaikiniam namui (sildymas geoterminis, el. virykle, virdulys, skalbenke,
indaplove ir kt.).
ar reiktu didinti? kiek rekomenduotumete?

Kaip galvojate ar verta?
Siaip logiskai galvojant uz tokia kaina pasididinus galia tikrai nemaisys,
bet kad paskui valdzia nepakeistu tvarkos, kad uz ivado galinguma reiks
damoketi kaip imonems, o tada ir bus..." kad nafik man tiek reikejo kW?" :-)
ar as cia veltui nerimauju?