Tema: Re: del sildymo sistemos mazojo rato
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-04-09 11:35:16
vamzdziai turi buti tik izoliuoti kolektoriaus nebutina
bet ppagal STR viskas turi buti izoliuota isskyrus grindini.

abejos vamzdynu sistemos ok jei teisingai sumontuoji
cia gincu galima milijona pristampuot - nesiveliu i tai

jei jau kabinetis :)
+ vamzdynai grindyse klojami su nuolydziu 0,002
turi buti numatytas visu ruozu drenavimas
+grindu konstrukcijoje klojami vamzdynai turi tureti galimybe juos istraukti remontuoti ir tt

bet 90% atveju to nemato nesikabineja ir nera tikslinga nes musu STR debiliskai kai kurie nurasyti
ar nepataisyti nuo senu laiku.

siulau tik katilineje pasitvarkyti ir laukti priemimo. surasys defektus tada pasitvarkysi ir
busi ramus. o dabar tik laika sugaisi ir pinigus gadinsi kur nereikia