Tema: Re: Trinkeliu sluoksniai
Autorius: bzik
Data: 2010-04-09 08:08:52
pernai drenaza ir lietaus nuvedima pirkau is Uponor, nes galutine kaina keliais simtais buvo ju naudai. Bet Uponor drenazas yra tik d110 ir plikas - be kokosu ar geotekstiles. Man tai netrukde, nes dariau pagal rekomendacijas. Jei reiktu tik drenazo, ko gero pigiau sukalbetum su Pipelife - bent pernai jie buvo linke bendraut su zmogum is gatves, kai Wavin pasiunte pas atstovus. Pagal mazmena Wavin pora litu uz metra brangiau.