Tema: Re: dziovykle
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-07 09:22:56
bbd as ant tos su lyginimo funkcija :) tiek pinigu sukisti, o lygintuvo tai vistiek nepakeis. Uz tiek galima ir pasisiamdyti zmogu, kad lygintu :) Kas del to, kad nereikia lyginti - tai as turiu paprasta (mano manymu) ventiliacine dziovykle - irgi daugumos rubu nelyginu isdziovintu. Na ir ka tai galetu reiksti? Savo laiku kai buvau studenciokas buvau isigudrines net kostiumines kelnes dziovinti ir nelyginti :) Ir kainavo mano dziovykle palei 800 lt.

T:)