Tema: Re: laminato klojimas & lenkija
Autorius: new
Data: 2009-03-03 10:48:26
"Dikiz" <ss@dd.lt> wrote in news:gohe1b$bqd$1@trimpas.omnitel.net:

> bialystoke ce kokioje kontoroje laminatas?gal koks www yra? nes
> ziurinejau pl kazkaip uz tokai kaina neuzkliuvo nieko...gal
> paprasciausiai neuztaikiau.... mes dejom tiesiai ant kieto putu
> polistirolo laminata efektas neblogas,ir kauksi nedaug :) "new"
> <aktyvus@gmail.com> wrote in message

> Attachment decoded: untitled-1.txt

Bialystoke yra

Leroy merlin(dideli senukai):

http://www.leroymerlin.pl/
akciju tikrai nemazai, praktiskai kiekvienai prekiu grupei, ypac geros
kainos lenku, kinu gamybai - sviestuvams, tapetams, durims...

Auchan (kazkas panasaus i akropoly be pramogu):

www.auchan.pl
na ka galiu pasakyti, faktai kalba uz save: Carlsberg 0.5 butelys - 1.8
lt :) zmonai kremai sampunai ant 50% pasirode pigiau, kostiumai 80%
vilnos 400zl.

abu centrai yra miesto pakrastyje, iskart ivaziavus, taip kad nereikia
bludyti po centra.

ieskosiu dar baldu parduotuviu, nes didelio pasirinkimo neradau. Vienus
odinius is ermitazo 4400 lt sutarem uz 3600 nupirkti Lenkijoj.

tiesa, buitine technika isvis papigiai, indaplove aeg 1000lt, liebheris
1.85m metalikas 1500lt. uz 2 klt galima paimti full hd tv metrini
normalaus gamintojo.