Tema: Re: klausimukas apie sildyma
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-02 08:25:14
grubiai?
I  viena kv.m. turi buti suvingiuota ~ 4 m vamzduku. Jei vamdukas ~ 5 LT
(nezinau uz kiek pavyks gauti, bet kinietisko neimk) 50*4*5 bus 1000 Lt.
Manau, kambariu bus 3 pirmame aukste, todel  jungtims 200-300, kolektoriui
300, siurbliukui ant kolektoriaus "Wilo cirko star z15"-350, trieigiui
voztuvui  ESBE 100. Na 2a skardiniai radijatoriai kabinsis pries grindu
kolektoriu ir jiems vadeni tieks dujinio katilo siurbliukas pastatytas
maziausiam greiciui, tai uz 2 radijatorius gali sumoketi 450 LT

Susumavus gausis 1000+300+300+350+100+450 bus 2500, cia neiskaiciuotas
putplastis, betono armatura, pleveles ir panasiai ir pacio darbas.

Problema ta, kad nelabai isivaizduoju kaip pasiskirsciusios patalpos? 120m2
bet tik 50 grindims 1a? Ir 2a tik 2 radijatoriai? Tu nori pasakyti, kad 2a
bus 120-50 t.y 70 m2? Na antrame aukste paprastai buna maziau ploto nei
pirmame...   Jei namas bus siltintas tai 2a sildymui reikes mazdaug 5kW
galingumo, 2 kambariams po 2,5 tai mano skaiciuotu 450 Lt uz radijatorius
nepakaks. Radijatorius reikes rinktis pagal lentele, ten buna norodytas
dydis ir galingumas prie tam tikros vandens temperaturos.