Tema: Re: Kaip vadinasi skaitliukai, kurie kisasi i rozete ir matuoja konkretaus prietaiso suvalgomas kwh?
Autorius: bullka
Data: 2010-03-29 13:27:05
Ai.
Suskaiiavau.
Skaiiai tikrai neavintys :(

Jei vis par 60Lt/mn. Jei naktimis ijunginju - 40Lt/mn.

Ir tai paskaiiavau su maiausiomis PC apkrovimo reikmmis. Tredalis viso
buto elektros pasirodo nueina ant PC.

PC beveik standartinis: midi toweris, keli diskai, 3D vaizdo korta ir pan.
vienu odiu - aidybinis.

Kakodl pradedu galvoti, kad t PC reikia keisti NAS renginiu (jie apie
50W su keturiais diskais) ir paprast kok desktop' pasistatyti grynai
internet browsingui.