Tema: Re: trinkeliu pagrindas
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-03-25 08:39:40
Tai vat drenazas pas mane buvo, palei pat pamata ~ 15-20 cm nuo. Tai ir iskele pagrinde ten kur drenazas, nes vanduo, dregme nespejo isbegt po gruodzio menesio lietaus ant kaledu, ir pipec. Drenazas yra ~0,5m gylyje. O siaip visur kitur normaliai.
Del nuolydzio molyje tai manau kad teisingai, galima padaryti, bet pas mane gavosi lovys ir 1m neuzteko vandeniui nubegt.