Tema: Re: reikia patarimo. puola vagys
Autorius: Benamis
Data: 2010-03-25 07:40:30
Dvi nepriklausomos signalizacijos. Viena rekia ir sviecia, kita skambina.
Apie suni gali pamirst, kaimynai matys, kaip tavo 'svecias' ji maloniai
maitina prie budos, yra ultragarsas ir suniukai tyli. Beje, reiktu atkreip
demesi i visus auto universalus ir mikro krovinines stoviniuojancius ir
specifinius ju vairuotoju galvos apdangalus, ju nenora atsukti veida, kai
pro ji vaziuoji ir naglai, pabreziu, naglai i ji spoksai - butinai rasytis
ju numerius, auto markes ir spalva.  (sakau tiesiai sviesiai, esu Kaune
keleta tokiu pridaves nuo Kliniku aiksteliu iki prekybos centru aiksteliu,
ten dazniausiai vyksta vogtu daiktu pardavimas, ten tie pilieciai parka
laikrascius, skambina telefonais ir dairosi, ar ju neseka) Siaip kitame
sviete is kart skmbinama tokiais atvejais policijai.
Siemet nuo kaimyno namo tokie pabego, bet .. kita ryta 9-10 val iskrapste
kitoj kaimo pusej namuka. Kaimynai viska mate, ir masina ir seriama suniuka
ir nesikus, bet...
B.