Tema: Re: Kur nuomot Dregmes surinkeja Kaune ir koki?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-23 23:35:42
vat cia tamsta esate nevisai teisus
jei baseinuose ora dziovintu dujinem patrankom ir oro cirkuliacija tai i
baseina butu didesne prabanga nueit nei nuvaryt i koki egipta savaitei :))))
realiai dregmes surinkejo principas puikiai zinomas ir man priimtinas,
kadangi nenoriu be reikalo sildyt namo, o noriu issiurbt dregme is jo.
Kuo name vesiau, tuo teoriskai lengviau dirbti dregmes surinkejui,
kadangi rasos tasko temperatura yra zemesne, t.y. reikia maziau atsaldyt
ora iki dregmes iskritimo ribos.

su dujom (skystom) ir oro cirkuliacija dregme varinet statomam name
tokiu oru butu smarkiai brangesnis malonumas, beigi su vienu centriniu
saltiniu uztikrint pilna visu kampu apcirkuliavima yra gana sunku, be to
nelabai norisi palikt nakciai dujine raketa degti be prieziuros, be to
dar ir balionus kaitaliot reikia ir t.t. ir t.t.

--
MaRiUs

Kaunas