Tema: Re: Darome terasa
Autorius: saulius74901
Data: 2010-03-28 18:36:26
Vaziuonat nuo Kauno prie pat Jonavos yra nedidukas ziedelis is jo suki link
Achemos, paskui vaziuoji ir tik pravaziavus gelezinkelio viaduka virs galvos
suki desinen kazkur i laukus, paskui gal uz 100-200 m. zvyrkeliukas
issiskiria, tai vel suki desinen, kazkiek vaziuoji rodos desinej kezkokie
garazai, o kaireje tolokai uz kokiu 500 m. matos kazkokie gamybiniai
pastatai. Taigi pasuki kairen keliuku link tu pastatu ir juose ieskai kas
pjauna mediena.