Tema: Re: minkstas vanduo kaip paprasciau nuplaut muila nuo kuno?
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-03-25 08:56:19
Pas mane panasiai.
Osmosistai sake, kad sveikiau gerti tiesiai grezinio vandeni, kad ir su daug
gelezies, kalkiu ir bala smirdanti, bet po filtru vanduo turi daugiau drusku
ir kitu cheminiu priemaisu. Ju aisku, skonio receptoriai neaptinka taip kaip
gelezies ir dumblo, o tas distiliuotas man visai neskanus,, tai kaa
zinau....Isbandziau ant suns-- sako - jie gudresni uz zmones sioje srityje,
tai tas geria mieliau po filtru, o ne tiesiai is grezinio-- gal del kvapo,
nes yra ir sieros kazkiek.