Tema: Re: patarimo ka rinktis
Autorius: bzik
Data: 2010-03-23 08:19:39
namas aplinkoje, kur yra ir peliu ir ziurkiu, nes netoliese ukininkas su grudais, kaimynai viena kita vista augina. Musu kieme ramu - bent ne vienos nei girdeta, nei poveikis matytas. Nes pas mus maisto saltiniu nerasta. Tuo tarpu sodyboje peles siaucia. Nuo vasaros pabaigos ant lubu girdisi krebzdesys polistirole, o vata is sienu pesiojama saujomis.
Del siaudu. Nemanau, kad siuolaikinis kombainas palieka juntama kieki grudo. Gal kas galit paneigt. Buvo cia kazkas is dojus agro. Be to niekas nedraudzia pasiziuret vietoj. Siaudai papildomai presuojami, todel ju tankis didesnis, nei 'kitkoje' laukuose.