Tema: Re: Kur jungt gartraukio vamzdi?
Autorius: bzik
Data: 2010-03-20 14:20:01
salti ir vejus riboja atbulinis voztuvas. Ledet neturetu, nebent anga pastogej ir ten ant kazko kondensuosis. Kitu atveju siltas oras dideliu srautu nupuciamas tolyn.
Del kvapu nezinau. Pas mane kaminelis keliu m auksty ir jei vejas tinkamai pucia, kieme kvepia.
Mazas atstumas - didesnis traukimo efektyvumas