Tema: Re: lietuvoj jau baiges krize?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-20 14:26:06
O as uzsidengiau stoga, apsiltindamas is virsaus pries dedant siferi ir
pakaliau plevele po apacia, tada dariau slapius darbus...
Kol kas viskas normaliai, tik ka tinkuot baige..... ba jei buciau
nesiltines, tai dar reiktu laukt ilgai  kol galetu pradet tinkuot ar dar
ka slapio veikti..... o dabar sildomas namas ir darbai greiciau vyksta
ir dujas taupau :)

--
MaRiUs
Kaunas