Tema: Re: medienos impregnavimas
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-03-19 11:39:33
Nuvaziuok i Medzio Centra Vilniuje, 80 paviljonas. Ten siekens produkcija
prekiauja, bet gal pasiulys ir liepto impregnavimui ko nors, turi jei ten
visokio velnio.
Gal bus brangiau nei seniu ar mokvezos produkcija bet manau labiau verta
demesio. Ir dede paradvejas rimtas - ismanantis reikala, man pasirode.

--
Dalius

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4956 (20100318) __________

http://www.eset.com