Tema: Re: Paieskomas siltnamio variantas
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-19 10:50:17

"RamuX" <ramunas@ramunas.lt> parašė naujienų
news:hnt1ch$sps$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tik norejau sita nuoroda ideti.
> pats turiu sita siltnami, uz tokia kaina nieko geriau neradau.

Kaip uz tokius pinigus, tai siltnamis tikrai zjb, jeigu tik konstrukcija
atspari rudens vejams. Pas mane pati sode stovi keli siltnamiai, surinkti is
palstikiniu vamzdziu. Stovi jie jau virs 10 metu, bet kasmet reikia durintis
su vietomis suplesyta plevele + plevele nuo temperaturos poveikio traukiasi
ir tai irgi nepriduoda jai patvarumo .Kita blogybe visu tu is vamzdziu
surinktu siltnamiu - jie yra siauri, o kai siena yra pusapvale, tai palei ja
neviska pasodinsi ir todel nepilnai isnaudojama erdve + sunku gerai padaryti
vedinima. O  jei taip suskaiciuoti, kiek kainavo tas siltnamis, tai jeigu
kas butu man anksciau prirodes sita nuoroda, tai tikrai buciau toki
nusipirkes ir nesidurines su tuo is vamzdziu.