Tema: Re: Ginkluokimes ;)
Autorius: Bangis
Data: 2010-03-18 21:51:29
Kaip tai nera? Drasiai galima nusipirkt, jei pvz turi leidima ginklui
tureti. Gali toki isigyti savigynai arba jei esi medziotojas. aisku ne
su magazinu 30ciai soviniu, bet parduodamas man atrodo saiga 410 ar 410k
su magazinu iki 10soviniu.
http://www.raacfirearms.com/Saiga_410.htm
Tiesa lyg tai buvo pletkas kad izhmash'as bankrutuoja tai nzn gal jau
nebegali nusipirkti.