Tema: Re: Q. darbu organizavimas/medziagu pristatyas
Autorius: Lokys
Data: 2010-03-18 18:22:04
as kai dejau tai emiau is betonikos, uz transporta mokejau bet uz iskrovima
ne, (iskrovinejo kranas) jie valanda duoda laiko ishsikrauti, t.y mano
atveju tiesiai ant stogo, bet cia valanda oficialiai, niekas labai
nesinervuoja jei ir 2 val prabuna del kokiu nors nenumatytu priezasciu,
siaip tai per val pilnai galima uzdeti visas plokstes nors ir esi nepatyres
ploksciu dejime. Atkreipk demesi kokio krano tau reikes, nes
problemtiskiausia vieta yra tolimiausias kampas, pas mane buvo jei gerai
pamenu 35 ar 45 t kranas, plokstes buvo 7.60 m , 25 cm aukscio. pas tave gal
16 t uztektu, ziurint kiek toli kranas stoves, pas mane stovejo pora metru
nuo namo sienos, nes po to kai pasirodo kad kranas nevalina  ir reikia
greitai susirasti kita - kaina buna dviguba.