Tema: Re: Silumos izoliacijos storis
Autorius: Uredija
Data: 2010-03-18 11:23:44
juostinis pamatas su ventiliacijom. O palepes stogui siulot 35 cm. vietos
yra galima ir 35 det bet jau priejimas i stoglangi bus kaip i tuneli :)))
dabar grindys apsiltintos 5 cm stikolo vata, dar is rusu laiku tokia tamsiai
ruda, bet jos visada budavo saltos, todel ir buvau sumastes det 20 cm i
grindis.