Tema: Re: kuo nuvalyti krosneles stikla?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-18 08:23:52
As valau situo: http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=51&p=8&
nuvalo idealiai, neturi sarmu, kaip kokie valiai ar hansa, negadina
metaliniu detaliu.
Darau sitaip:
Atsidarau dureles, po durelemis pakisu, polistirola (gerai pats laikosi)
apipurskiu valikliu, palaukiu 30 sekundziu, uzsimaunu gumines pirstines(kad
ranku nesitepti) paimu kempinele ir trinu ratais, po to paimu sausa skudura
ir visa purva nuvalau. Kempinele isiplaunu kitam kartui, skudura ir
pirstines ismetu. Visas procesas uzima max 5 minutes. Mano Jotul krosnele
kaip nauja, metalo korozijos zidiniu nematyti.
Reikalas tas, kad varikliu valikliams keliami didesni reikalavimai nei
krosniu valikliams, jie negali oksiduoti aliuminiu bloku, todel pvz sitam
valikliui panaudojamos l.geros aktyvios medziagos ir tirpiklis, jame nera
NAOH.
Nusipirkti galima, autoaibese, eolte, bauhofe.
Beje planuojame pagaminti degia zele, kurios vieno saukstelio pakanka
uzkurti lauza ar zidini. Vienas arbatinis saukstelis dega apie 10 min.
Pavyzdziai jau pagaminti ir isbandyti.