Tema: Re: grindjuosciu (plintusu) tvirtinimas
Autorius: Matumba
Data: 2010-03-17 11:27:42
i tinkuota siena labai paprastai darosi taip:
tepi plintusa klijais, dedi prie sienos, imi 1mm grazhteli, pergrezhi
plintusa ir prikali vinuku 1.4mm ar panashiu NE IKI GALO.
Kai klijai sudzhiuna ishtrauki vinukus ir uzhtepi medzhio glaistu. Po to
tvirtinimu VISAI NESIMATO, skirtingai nuo tvirtinimo varzhtais. Ir
darosi greitai ir paprastai.
Jei sienos nelygumai nedidelis (kas ir turetu buti tinkuotos sienos
atveju) vinukai i tinka labai tikrai gerai ir prispaudzhia kaip
priklauso. Pac bishki abejojau shitu reikalu ish anksto bet buvau
nustebes kaip ish tikro paprastai viskas pasidaro -- ishsinuomaves ish
goto kampu supjovimo stakles 170m2 name plintusus susidejau per viena
savaitgali.