Tema: Re: koks katilas
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-17 02:54:50
Man Dakon patiko. Ikrova per virshu, pakura shpizhine, chitra tokia judanti - galima nukratyt ar sujudint sukepusi shlaka. Patogus prizhiuret, ishvalyt, stebet procesa :). Bet pas mane anglims, malkomis bandziau, tai triobele sushildo ne taip, kaip noreciau. Bet maciau yra analogishkas, bet orientuotas malkoms, su oro padavimu kazhkaip pro virshu.