Tema: Re: ieskau lentpjuves kaune, kauno rajone
Autorius: Aivaras
Data: 2010-04-20 11:08:05
GBF Wrote:Komercinis pasilymas

Pjautos medienos gamintojui

DL Pjautos medienos tiekimo

Perkame naturalaus drgnumo egls medien:

Pjaunami matmenys:

40x68x2400,4800
40x95x2400,4800
40x140x2400,4800

Apmokami matmenys:
37x65x2400,4800
37x92x2400,4800
37x137x2400,4800

Ilgio tolerancija nemaiau  +5 cm

Kokybiniai reikalavimai: leistinas pietukinis poievis. Pamlynijimai, kietas puvinys, vabzdi paeidimai neleistini.

Pristatymo vieta: Pavydai, Kelms raj.

Mediena turi bti pristatyta ir sukrauta ant tarpini (22-24mm storio) diovinimui. 2400  nemaiau 4 tarpins, 4800  nemaiau 8 tarpini. Pakete kratins tarpines netoliau 5 cm nuo krat.

Kaina:. Kaina nurodoma su transportu 440lt. Birelio mnes kaina pakils.

Kiekis : 1000-2000cm3.

Atsiskaitymas: i karto

Programa ilgalaik.

 birelio liepos mnes bt kain pakilimas

Su pagarba,

UAB "Litwest lumber"

mons kodas 302242731

iluts pl. 83B, LT-94101, KLAIPDA (46) 246504

Aivaras Roliius

+37061257661

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/