Tema: Re: SAULĖS BATERIJA 45W ( DIY )
Autorius: EDO
Data: 2010-03-17 11:10:45
Sveiki,

as irgi po truputi montuoju saules baterijas. taciau turiu klausimuka. jau
suradau medziagas remams taciau niekaip nerandu pirkti plonos pleveles. man
jos reikia nes remai yra aliumininiai ir ant tos pleveles tvirtinciau pacias
celes( ant nuogo aliuminio gi ju netvirtinsiu). gal patartumet kur tokios
pleveles nupirkti.

p.s. gaminu 2 paneles kiekviena bus apie 70W o reiliai panasu kad po kokius
50watu. planuoju kiemo apsvietima nakciai uzkurti.

aciu
EDO