Tema: Re: dviraciu laikikliai stogas vs kablys
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-03-15 11:49:30
Panas M teisingai pastebejo. Svarbu dar ir koks automobilis. Jeigu dzipas ar
venas, tai ant stogo vargas uzkelt nuimti, nes aukstai karstytis, gal geriau
jau tada ant kablio platformini laikikli ar kazkuri is paprastesniu.

Jei kablio nera lieka arba tvirtinami prie galo dirzais arba stogas. Su
dirzais reikia viska neatymestinai tvirtinti ir problemu kilti neturetu.

Siaip kiek kalbeta su dviraciu pardavejais ir guru, visi rankas kelia uz
tvirtinima ant stogo, tarsi dviraciam saugiau ir geriau. Patogumo prasme
geriausia platforma ant kablio, prie bagazines nebus bedu prieiti, nes
didzioji dalis laikikliu nusilenkia, mazesnis pasipriesinimas..

Galite bruksteleti mums maila, koks auto ir +/- biudzetas, sudeliotume
pasiulyma, konkreciam gyvenimo atvejui :)

--
Pagarbiai,
Martynas