Tema: Re: patarimo del virtuves baldu
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-15 11:47:18
kiesha schrieb:
> Sveiki,
> is pacio ryto noriu pasikonsultuot, turiu uzsisakes virtuves baldus ir
> gamintojai kazkaip nustebino.. Pas mane sienos is gipso, ant profiliu suktas
> gipsas su 5 cm tarpu iki rastu, tai jie man sako, kad pilnai uzteks sukt tik
> ant gipso visas pakabinamas spinteles. Ar tikrai uzteks tik ant gipso? Nes
> vistik desis ir mikrobange i pakabinama spintele (atkira lentyna) ir dar
> visokiu daiktu. Dekui uz nuomones.

Pas mus į viengubą gipsą pakabintos spintelės su visokiais pribumbasais
stovi jau daug metų - nenukrito, siena neišvirto :)

O bet tačiau, ten tvirtinimui į gipsą specialūs inkarai. Todėl pritariu
Linelio nuomonei - bandyt praėjus per gipsą tvirtinti į rastą nebūtų
gerai. Pagalvok, juk tarp rasto ir spintelės tada bus kiek 5 cm? 7?
Reiškia tokį turi ir jėgos petį, kuris visu spintelės svoriu plėš
medvaržtį iš rasto ir spaus gipso plokštę.