Tema: Re: atsibodus tema: glaisymas ant dažų
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-03-15 09:23:06
Jei vandeniui neatsparus, tada imi purskikli (pvz nuo langu skyscio),
drekini lubas negailinti vandens  ir tada lengvai skutasi kai atmirksta, ir
nedulka taip :) krusliavos daug. Savaitgali kaip tik su koridoriaus sienom
teko pasizaisti taip.

--
Dalius

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4944 (20100314) __________