Tema: Re: Stogo pakalimai
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-13 16:41:07
Pries metus pirkau is Santeros-2, tos kur arciau tilto, na arciau regitros.
Plastikines lenku, pagal Kanadieciu technologija ar patenta. Tokios
kietesnes. Ledis nepatiko spalvu gama ir labai jos ten minkstos. Pirkau
120m2 yelow, visa kieki turejo. Bet pakalimo man nereikejo tik sienoms.
Pakalima zadu daryt is lietuvisku po 1 lentele 10cm plocio. Skyles
reikalingos jei nera ten kitokio vedinimo, bet nebutinai per visa ilgi,
uzteks protingai keliose vietose