Tema: Re: req: info apie pirtelę
Autorius: hm
Data: 2010-03-13 22:18:39
Butent. Ir as noreciau to isvengti, kadangi istatymai keiciasi kas pusmeti,
tai zinai. Ziuriu, glucha kiek popierizmo pirteliai (ir ne tik)
http://www.utena.aps.lt/ava/content/print.jsp?docLocator=C3E96B632C9011DD99AF746164617373
O ziurekit, gal kaip anksciau galima. Pasistatei, isikvietei kokios firmeles
atstova, jis tau pabraize, paskaiciavo, popieriukus sutvarke ir uzmokejes
kiek sutarta, dziaugiesi pirteles malonumais?
Ar cia grieztai dabar.