Tema: Re: Uzstrigusiu plastikiniu balkono duru atidarymas
Autorius: markizas
Data: 2010-03-10 08:48:53
man karta buvo taip. ant varcios, mazdaug rankenos lygyje (pasiziurek ant
atsidaranciu langu) turetu buti tokia svirtele, kuri, uzdarant langa
nusispaudzia. tai mano atveju ji nenusispausdavo (tada nesisuka rankena).
siek tiek atitempiau varcia  ir su peiliu ja nuspaudziau, tada pasisuka
rankena ir atsidaro. pabandyk.