Tema: Re: Del radiatoriu keitmu
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-03-03 15:00:45
šilumos tinkluose paskaiciuoja ir išduoda pažyma kokių reikia radiatorių,
kainuoa ~20lt. kai aš keičiausi tiko tik dianorm, standartinis atstumas tarp
pajungimo 550mm, atrodo, kitų buvo arba 500 arba 400mm, tinklai jokiu
perėjimų ar ventilių griežtai neleido dėtis, kai paskeičiau buvo
inspektorius patikrint ar viskas tvarkoj, radiatoriu dokus reik turėt..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4911 (20100303) __________

http://www.eset.com